
درود بیکران به همه ی عزیزانم، چه کسایی که سعادت دیدنشونو نداشتم و چه رفقایی که دورانی باهم بودیم... بعد از مدتها بَنا به اقبال و بَخت خوبم گذرم به اینجا افتاد، اولین کار نظرات و از ابتدای پیدایش این صحفه خواندم.... با خواندن هر نظر سری بالا میکردم و آهی میکشیدم گاهی ای شادی گاهی از روی حسرت، شادی برای خاطرات خوب نوجوانی بود و حسرتش برای عمر گذر، البته فرق است میان زندگی کردن و عمر کردن که خود مقوله مفصلی هست و از حوصله خارجه،بعد به وبلاگ دوستانم میرفتم و دیدم یا بسته شدن یا یکی دو دهه از اخرین ف...
ادامه مطلب
آرزوم تو سال 94 اينه که xa0 xa0 xa0 xa0 آرزو هاي سال 93 م برآورده بشههمونايى که سال 92 آرزو کرده بودم چون 91 برآورده نشده بود ...والا...
ادامه مطلب