.عشق کده کوچولو....

خرید بک لینک
درود بیکران به همه ی عزیزانم، چه کسایی که سعادت دیدنشونو نداشتم و چه رفقایی که دورانی باهم بودیم... بعد از مدتها بَنا به اقبال و بَخت خوبم گذرم به اینجا افتاد، اولین کار نظرات و از ابتدای پیدایش این صحفه خواندم.... با خواندن هر نظر سری بالا میکردم و آهی میکشیدم گاهی ای شادی گاهی از روی حسرت، شادی برای خاطرات خوب جوانی'>نوجوانی بود و حسرتش برای عمر گذر، البته فرق است میان زندگی کردن و عمر کردن که خود مقوله مفصلی هست و از حوصله خارجه،بعد به وبلاگ دوستانم میرفتم و دیدم یا بسته شدن یا یکی دو دهه از اخرین فعالیتشون گذشته، یک روز یک کاری و انجام میدیم و نمیدونیم اون کار برای آخرین باره... چه روز های زیبایی بود دغدغه مان این بود هفته ای چند بار وبلاگ را بروز کنیم.درکنار حسرات ها یک موردی عجیب نظرمو جلب کرد! اینکه در سن 16-17-18 سالگی در چندین کامنت دوستانم لطف داشتن و عنوان کرده بودن حرف هات دلگرمیه، خوب درک میکنی، برام توضیح بده و... ( سو برداشت نشه در در کمال تواضع عرض کردم) حال بعد از حدود یک ده و نیم مشاور تجربی ترک اعتیاد و بیماری های ( سایکوسوماتیک، بایپلار) یا به عبارتی بیماری های مرتبط به روان اعم از دو قطبی مضطرب و چندین شاخه افسردگی شده ام مقصود از بیانش این بود که از نوجوانی علاقه به این رشته ی دوست داشتنی بودم و از ارسال انرژی مثبت و تلاش برای خوب کردن حال اطرافیانم لذت میبردم امیدوارم همه ی کسایی که روزگاری باهاشن میخندیدم و حالم خوب بود، حالشون خوب و دنیا به کامشون باشه ❎✅ .عشق کده کوچولو.......ادامه مطلب

ما را در سایت .عشق کده کوچولو.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 3 خرداد 1403 ساعت: 11:32

###################¤ ¤ بسم الله الرحمن الرحیم ¤ ¤###################"اهل كجا "بودنت مهم نیست "اهل و بجا" بودنت مهمه... "منطقه"زندگیت مهم نیست "منطق"زندگیت مهمه..من؟قصه نيستم که بگويینغمه نيستم که بخوانیصدا نيستم که بشنویيا چيزی چنان که ببينیيا چيزی چنان که بدانی...###################دردهایم در آغوشی مداوا شد که نمی دانستم وقتی ندارمش بــــزرگتــــرین دردم می شود ××××××××××××××××××××حافظ هنوز اصرار دارد ، خبر خوشی در راه است!تو کجای دنیای منی که هر چه می آیی نمی رسی چَـنـــــدان هـَــم دور نیستی،فـَقط به انــــدازه ی یک "نمیدانـَـ م"از من فاصِلـــــ ــــ ـه گِرفته ای!!آری، "نِمیدانم" کـُجایی ..نبودنت را دارم با ساعت شنی اندازه میگیرم.یک صحرا گذشته است ...حالم را سوال کردند گفتم رو به راهم!..نمیدانند رو به راهی هستمکه تو رفتی..همه چیز را فروخته امجز آن صندلی که جای تو بود!شاید آن روزی که برگشتیخسته باشی...با دوست عشق زیباست ، با یار بیقراری از دوست درد ماند و از یار یادگاری بیا کلاغ پر بازی کنیمروزای بی تو بودن پرفکر بی تو بودن پردوست داشتن کسی جز تو پرعشق کسی جز تو پرگلم فقط تو نپرگفت:اینقدر سیگار نکش میمیریگفتم:اگه نکشم میمیرمگفت:اگه بکشی با درد میمیریگفتم:اگه نکشم از درد میمیرمگفت:هوای دودی جلوی درد رو نمیگیرهگفتم:هوای صاف جلوی مرگو میگیره؟یه کم نگاهم کرد و گفت : بکش جوانی شمع ره کردم تا بجویم زندگانی رانجستم زندگانی را گم کردم جوانی را..----------------------------------A BC DE FG HI JK L M NO PQ RS TV WX Y Zhave I missed something?yes..i missed "U" ♥→manoto←♥آقا ما لوس ، شما ملوسآقا ما مترسک ، شما عروسکآقا ما کویر لوت ، شما جنگل بلوطآقا ما بی نمک ، شما خوش نمکآقا ما پن .عشق کده کوچولو.......ادامه مطلب

ما را در سایت .عشق کده کوچولو.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 7:24

وقتی  شمع' href='/last-search/?q=شمع'>شمعی روشن می شود چهار عنصر پر قدرت عالم هستی بکار گرفته می شوند. انرژی موجود در آن در حین سوختن به فضا و پیرامون مامنتشر می شود و هر خواسته ای که در آن لحظه به گوش کائنات برسد در مسیر اجابت قرار می گیرد، البته باید از اعماق وجود و در مسیرخیرخواهی باشد و نه بدخواهی برای دیگران و صد البته با اراده و خواست پرودگار. وقتی چیزی را از کائنات درخواست می کنیم باید به شکلی این خواسته را به گوش شعور کیهانی برسانیم .درخواست از طریق گفتار پیام ما را از طریق هوا به کائنات می برد و اگر خواسته های مان را بنویسیم از طریق عنصر خاک  منتقل می شود. اگر نوشته را به آبروان بسپاریم از دو عنصر خاک و آب مدد گرفته ایم. اما این عناصر همگی با هم در شمع وجود دارند. یعنی با خواستن لفظی و دعا کردن در کنارشمع روشن از تمام عناصر آن کمک گرفته و خواسته مان به گوش شعور کیهانی می رسد. شمع و پروانه راز شمع در اجابت خواستهدقت داشته باشید که هرگز یک شمع را برای درخواست های متفاوت به کار نبرید. با هر شمع فقط یک مراسم درخواست انجام دهید و بگذارید تاشمع خود به خود بسوزد و تمام شود.حتما سقاخانه های قدیم و سنت شمع روشن کردن هنگام دعا را فراموش نکرده اید. برخی بر این باوردند که زمان دعا کردن وقتی به شمع درحال سوختن نگاه می کنید به شعور الهی متصل تر می شوید و به عبارتی در حالت آلفای ذهنی قرار می گیرید و دعا به راحتی به عالم بالا می رودو به استجابت می رسد البته در صورتی که خداوند صلاح بداند. راز شمعهمچنین برای عبادت و دعا کردن و مراسم عرفانی و حتی مدیتیشن، بهتر است قسمت کوچکی از خانه را به این امر اختصاص دهید و شمعی در آن جا روشن نمایید. می توان در آن مکان از عود، ظرف آب، شمع، قرآن، .عشق کده کوچولو.......ادامه مطلب

ما را در سایت .عشق کده کوچولو.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 4:43

گذشته،چه بد،، گذشته گذشته،جونیم گذشته گذشته، عمر و دل و جونم گذشته گذشته آرزو و امیدم گذشته مانده ، درد و اندوه و آه مانده مانده چشمم خیره به آرزویم مانده شورم رفته لرزش دستم مانده چه تقارن زیباییغرورم رفته قامت خم مانده فریادم رفته افسوس ماندهچه زیبا بود دنیا کاش چشم هارا شسته بودم جور دیگر میدیدنم سهراب تو از چه گذشته بودی که همچنان بغض در شعرت هویداست این چند صباح نیز میگذرد .عشق کده کوچولو.......ادامه مطلب

ما را در سایت .عشق کده کوچولو.... دنبال می‌کنید

برچسب: گذر عمر,گذر عمر و جوانی,گذر عمر شعر,گذر عمر ببین,گذر عمر عجب میگذرد,گذر عمر خیام,گذر عمر گلپا,گذر عمر خامسان,گذر عمر در فضا,گذر عمر و زمان, نویسنده: بازدید: 217 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 19:49

آرزوم تو سال 94 اينه که

آرزو هاي سال 93 م برآورده بشه
همونايى که سال 92 آرزو کرده بودم
چون 91 برآورده نشده بود ...والا

.عشق کده کوچولو.......

ما را در سایت .عشق کده کوچولو.... دنبال می‌کنید

برچسب: سال نوری,سال نو مبارک,سال نوری به زبان ساده,سال نو افغانستان,سال نو 1396,سال نو 1395, نویسنده: بازدید: 245 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 19:49

صفحه بندی